Kymenlaakson Jäte Oy hakee kahta (2)

Asiakaspalvelijaa

jätteenkuljetusten asiakaspalveluun

Asiakaspalvelija toimii kuljetus- ja asiakaspalvelutiimissä kuljetuspalvelupäällikön alaisena.

Asiakaspalvelija muun muassa:

-hoitaa kotitalousjätteen kiinteistökohtaisen keräyksen asiakaspalvelun tehtäviä,
työ on sekä puhelintyötä että kirjallista yhteydenpitoa asiakkaisiin
-hallitsee tehtävässä tarvittavat digitaaliset ohjelmat
-osallistuu sidosryhmäyhteistyöhön

Hakijalta edellytämme:

-tehtävään soveltuva koulutus
-yhteistyökykyä ja asiakaspalveluasennetta
-hyviä vuorovaikutustaitoja sekä joustavuutta
-oma-aloitteisuutta, vastuullista ja huolellista työotetta
-tarkkuutta, organisointikykyä ja systemaattista työskentelytapaa
-hyvää suomen kielen taitoa

Eduksi katsomme:

-aikaisempi työkokemus asiakaspalvelutehtävistä
-hyvä järjestelmäosaaminen
-halu kehittyä tehtävässä

Työssä noudatetaan Avainta ry:n työehtosopimusta ja työaika on toimistotyöaika 36,25 h. Toimipaikka sijaitsee Kouvolan Keltakankaalla. Työ alkaa 1.11.2022 tai sovitun mukaan.
Tehtävää täytettäessä noudatetaan kolmen kuukauden koeaikaa.

Lisätiedot ja hakemukset:

Lisätietoja tehtävästä antaa kuljetuspalvelupäällikkö Mervi Haukkala, p. 044 750 8085 mervi.haukkala(a)kymenlaaksonjate.fi

Vapaamuotoisiin hakemuksiin tulee liittää ansioluettelo ja hakemusten tulee olla perillä viimeistään 25.9.2022 kello 23:59

Hakemukset sähköpostitse osoitteeseen: rekrytointi(a)kymenlaaksonjate.fi, viestikenttään otsikko: Asiakaspalvelija

Kymenlaakson Jäte Oy on Kaakkois-Suomessa toimiva kuntaomisteinen jätehuoltoyhtiö, joka yhdessä tytäryhtiönsä Ekokaari Oy:n kanssa tarjoaa alueen asukkaille ja yrityksille monipuolisia jätehuoltopalveluja. Konsernin liikevaihto vuodelta 2021 oli noin 20 M€ ja yritysten palveluksessa on yhteensä 65 henkilöä.