Puhelinpalveluissa voi olla ruuhkaa 26.–27.9.

Jätteenkuljetusten asiakaspalvelu palvelee torstaina ja perjantaina 26.–27.9. rajoitetusti henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Paikalla on tavanomaista vähemmän henkilökuntaa, joten puhelut voivat ajoittain ruuhkautua. Torstaina ja perjantaina kannattaa suosia sähköistä asiointia. Sähköisessä asioinnissa voit mm. liittyä jätteenkuljetuksiin, tehdä osoitteenmuutoksen, tilata ylimääräisen tyhjennyksen tai pyytää taukoa tyhjennyksiin. Asiakaspalveluumme voit olla yhteydessä myös sähköpostitse: asiakaspalvelu(at)kymenlaaksonjate.fi.

Ekomaksulaskuja Haminaan

Haminan kaupunki päätti vuonna 2017, että kotitaloudet alkavat maksaa erillistä ekomaksua 1.2.2018 alkaen. Sitä ennen vastaava maksu oli ollut lisättynä jäteastian tyhjennyshintaan perusmaksun nimellä. Ekomaksu on jätelakiin perustuva jätehuollon perusmaksu. Jokaisesta asunnosta peritään ekomaksu kerran vuodessa. Ekomaksun laskuttaa Kymenlaakson Jäte Oy. Vuoden 2019 ekomaksu hieman edellisvuotta pienempi Tämän vuoden ekomaksujen laskutus alkaa syyskuussa. Kotitaloudet saavat …

Muovipakkauskeräyksen palvelutilaukset ruuhkautuneet

Mahdollisuus järjestää muovipakkauksille kiinteistökohtainen keräys Kouvolassa ja Iitissä on kiinnostanut kovasti taloyhtiöitä ja asukkaita. Sähköisiä yhteydenottoja on tullut kesän aikana paljon. Valitettavasti tilauksia ei ole ehditty käsitellä yhtä nopeasti kuin niitä on tullut. Tilausten käsittelyssä on viivettä. Pahoittelemme viivettä.

Jätteenkuljetusten asiakaspalvelu on ruuhkautunut

Jätteenkuljetusten asiakaspalveluun on tullut poikkeuksellisen paljon yhteydenottoja heinäkuun alusta asti. Puhelinlinjat ovat ruuhkautuneet. Myös soittopyyntöihin, sähköposteihin ja sähköisen asioinnin kautta tulleisiin yhteydenottoihin vastaamisessa on viivettä. Ruuhkautuminen johtuu Kouvolan ja Iitin jätteenkuljetusten uusista tyhjennysreiteistä. Useilla asiakkailla jäteastian tyhjennyspäivä ja -viikko ovat vaihtuneet. Jäteastian tyhjennys voi tilapäisesti viivästyä reittimuutosten vuoksi. Osalla reiteistä on havaittu ongelmia, joita parhaillaan …

Puhelinpalvelut voivat ruuhkautua 30.–31.1.

Jätteenkuljetusten asiakaspalvelu palvelee keskiviikkona ja torstaina 30.–31.1. rajoitetusti henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Paikalla on tavanomaista vähemmän henkilökuntaa, joten puhelut voivat ajoittain ruuhkautua. Keskiviikkona ja torstaina kannattaa suosia sähköistä asiointia. Sähköisessä asioinnissa voit mm. liittyä jätteenkuljetuksiin, tehdä osoitteenmuutoksen, anoa muutosta tyhjennysväliin tai pyytää ylimääräistä tyhjennyskertaa tai taukoa tyhjennyksiin. Asiakaspalveluumme voit olla yhteydessä myös sähköpostitse: asiakaspalvelu(at)kymenlaaksonjate.fi.

Puhelinpalvelut sulkeutuvat perjantaina klo 14

Kymenlaakson Jäte Oy:n puhelinpalvelut sulkeutuvat perjantaina 30.11. poikkeuksellisesti jo klo 14. Jäteasemat ja Keltakankaan jätekeskus palvelevat normaalien aukioloaikojensa mukaisesti. Poikkeuksellinen aukioloaika koskee seuraavia palveluita: jätteenkuljetusten asiakaspalvelu ja laskutus ekomaksulaskutus lajittelu- ja jäteneuvonta yhtiön puhelinvaihde Asiakaspalveluun, laskutukseen ja neuvontaan liittyvissä asioissa voit käyttää sähköistä asiointia tai ottaa yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu(at)kymenlaaksonjate.fi ekolaskutus(at)kymenlaaksonjate.fi neuvonta(at)kymenlaaksonjate.fi

Asiakasrekisterissä häiriö, suosi nettiasiointia

Jätehuollon asiakasrekisterissä on valtakunnallinen toimintahäiriö. Jätteenkuljetuksiin liittyvien muutosten tekeminen voi viivästyä. Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, käytä sähköistä asiointia tai ota yhteyttä sähköpostilla, niin hoidamme asiasi, kun rekisteri jälleen on toiminnassa: jäteastian tyhjennykset ja niiden laskutus: asiakaspalvelu(at)kymenlaaksonjate.fi ekomaksujen laskutus: ekolaskutus(at)kymenlaaksonjate.fi lajittelukysymykset: neuvonta(at)kymenlaaksonjate.fi Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Tänään yhteysongelma asiakaspalvelussa ja toimistolla

Kymenlaakson Jätteen toimistolla on tietoliikenneongelmia ja kaikki internetyhteydet ovat poikki. Tämä tarkoittaa, ettei asiakaspalvelumme tai laskutuksemme pääsee asiakasrekistereissä oleviin tietoihin. Katkos alkoi noin kello 11.30. Tähän mennessä saamiemme tietojen mukaan katkoksen arvioidaan kestävän noin 12 tuntia. Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, ota yhteyttä sähköpostilla, niin vastaamme sinulle, kun yhteytemme saadaan palautettua: jäteastian tyhjennykset ja niiden …

Jätelaskuissa uusi tilinumero

Kymenlaakson Jäte Oy:n pankkitili on vaihtunut. Nordean tili jää pois käytöstä. Käytäthän laskua maksaessasi vain maksulomakkeessa näkyviä pankkitilejä.

Anna palautetta kuljetusten asiakaspalvelusta

Kehittääksemme toimintaamme ja palveluitamme haluaisimme kuulla mielipiteesi ja kokemuksesi asioinnista jätteenkuljetusten asiakaspalvelumme kanssa. Pyytäisimmekin vastaamaan oheiseen asiakaskyselyymme. Voit valita alla olevista linkeistä sinulle sopivan, oman asiointitapasi mukaisesti. Asiointi puhelimessa Asiointi sähköpostitse Asiointi internetissä Vastausaikaa kyselyyn on 25.2. saakka.